Gustavsvik:)

2011-05-24 @ 22:16:30

"Upplevelsebadet" i Gustavsvik fick besök idag av hela idrottsklassen! Rätt kul grej, särskilt forsen som orsakade en och annan skada;) haha, men tror jag uppsakttade stället bättre när jag var där senast, dvs närmare förskoleåldern:) Men sist vi hade "klassträff" hos Ola Ljung så lekte vi ju kurragömma...hm, känns att vi tar studenten!

Känner mig förkyld och badet gjorde väll inte saken bättre, men ville ju inte missa en tripp som den! Var värt att jag åkte med:)
Hade "beställt" en keps av Annie, så gick hem till henne förut:) Blev en kopp te och lite skvaller! Gillar vi:) Utsliten och hemma i lägenheten..får bli ännu mer te och se på någon film. Funderar på föräldrafällan! haha. Imorn är det skola och packa som gäller!!!
Bild på nya kepan;) hehe.
Godnatt :)

Kommentarer

Postat av: kim

snyyyygg du är !!! :)

Postat av: Anna

Ja fortsätt i samma spår som gustavsvik o kurragömma med föräldrafällan. Top of the line!! ;)

Snyggg du o snyg kepa btw!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback