All By Myself

2011-05-18 @ 11:52:10

Och jag kunde inte haft det bättre. Har gått en stund nu sen jag inte mådde sådär jättebra, men tkr allt har repat sig väldigt bra. Igår fick jag bekräftelse för något jag väntat på länge! Behöver inte nämna här ordagrannt vad det handlade om. Men visst är det skönt när man gått och tänkt på något och sedan bara fått en förklaring som löser allt! En sten släpptes från mitt hjärta och jag kunde inte må bättre!
Med det sagt så har vi bortamatch idag i Kil! Blir en rätt sen match, så lär vara hemma sent ikväll. Då passar det ju utmärkt att jag ska vara ledig imorn:) Blir nämligen att spela in en låt! om resultatet blir bra så kanske det kommer upp ett litet smakprov.. Men nu måste jag kila! Ska hinna med mkt innan samlingen 17:)
P & K / Josefin

Kommentarer

Postat av: Malin

Kul att du lämnade en kommentar! Kvarg är fina grejer :) Och kanel pudrar jag också över ibland. När jag lyxar lite extra steker jag äppelbitarna i smör och kanel, eller micrar dom en snabbis. GOTT!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback