3 maj, Tisdag

2011-05-03 @ 16:35:57

Hej på er. Nu får jag nog skylla mig själv men har så fruktansvärt ont i mina lår. Missade samlingen till fotbollsträningen igår, så jag fick bestämde mig för att springa istället..Tänkte att jag kunde hälsa på annelie och lasse i v. sund:) Bara de att de är ju en bit + att de är asfalt hela vägen. Det KÄNNS idag kan jag lova. Men det är en skön känsla ändå:) Ville springa milen och blev de plus två km till. Klapp på axeln^^

Nu är det snart dags för lite fotboll, hoppas på en lugn och rolig träning med mkt spel! Då blir jag mer än nöjd idag:) För övrigt är ja lättad över att jag har gjort sista provet i filosofin, nu är det bara en inlämningsuppgift kvar i det ämnet! Kan inte bli mer nöjd för det:)
Hemmagjorda köttbullar m lite stuvade makaroner står på menyn idag:D Måste tipsa om et supergott knäckebröd oxå:
Jättegott med lite skinka och ost på..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback