Träning och dagens roligaste!

2011-03-10 @ 23:41:23

Första fotbollsträningen gjord. Var riktigt kul att känna lite konstgräs under fötterna, har faktiskt saknat denna bollen lite oxå. Ingen bra dag annars idag, men EN sak fick mig att le. Det var Frida Sax som stod för den underhållningen: hon skulle hämta mig innan träningen, hon övningskörde och hennes pappa satt breve. De vart gubbstopp, högersväng när vi skulle till vänster och ett trasigt halvljus. själva situationen var så komisk och jag lyckades att skratta. det gjorde min dag Frida!!
Nu ska jag krypa under täcket och stanna där, helst hur länge som helst, men är väl tvungen att gå upp till skolan. Ska gymma med bästa Anna imorn oxå! De kan bli grejer de! Och träffa sofia:) Godnatt på er. Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback