Nya mål!

2011-03-03 @ 09:51:21

Hela hösten och vintern har jag ju hållt på och träna skidor. Har byggt massa muskler, ätit massa mat och känner att mina mål ska ändras nu! Det är snart vår och sommar, då känns det som att jag borde sätta igång med löpning igen? Vill även tappa lite muskelmassa och fett så man får den där beach-looken. Ja, ni vet vad jag menar! Har kontakt med en dietist(har haft de under hela vintern) som har hjälpt mig att nå mina gamla mål och ser fram emot hjälp för att nå mina nya! Det som är jobbigast för att man ska nå sina mål är diciplinen..måste gå in helhjärtat för att få resultat har jag märkt! Det är inte så att jag ska banta utan bara äta rätt när jag tränar som jag kommer göra! Är riktigt peppad och ser fram emot det här:D Längtar tills snön smälter bort så man slipper det sjukt tråkiga löparbandet på gymmet, vill ju ha något roligare än samma gamla asfaltgata att se på! Blir lite roligare att springa då:) Någon annan som har några nya mål? som kanske liknar mina?:) /Josefin

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback