Nej men..

2011-03-23 @ 13:49:35

..Om man skulle ta och skärpa sig lite för femtioelftegången! Igår var en hemsk kväll för återigen fick jag förhoppningar som jag upptäckt att de aldrig kommer fungera. HERREGUD. Så nu är de ur världen.
Ikväll kommer morsan till stan, då får vi se vad vi hittar på! Blir att lägga mig tidigt iaf, för imorn drar vi iväg på en liten road trip! Jag hoppas den blir lyckad! 
Idag har jag, Lina och Matilda dolat en hel del med vårt projektarbete, går jämt suveränt!:)
Nu väntar jag på marie! Vi ska på stan och fika en sväng :) Kram och hej


 


You took your things and you left me behind
When I think of you I see a boy so kind
You wanted me but were to lasy to try
Now I look back at us and wonder why?

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback