men heej:)

2011-03-29 @ 12:11:04

Blir ju inget bättre av att stänga ner bloggen bara för inte allt är som det ska. Bättre att leva på som vanligt. Igår var det fotbollsträning och mys som gällde. Riktigt kul att va ute på grus nu faktiskt, iaf på måndagsträningarna när vi tränar så tidigt.
Imorse blev det upp tidigt för att dra till haganäset på intervju. Gick bra!:) Känner att jag måste få ett jobb snart..
Det kommer snart folk och tittar på min lägenhet oxå! Inte alls länge kvar tills jag flyttar..

Puss

Kommentarer

Postat av: Madde

Hej!



Vart ska du flytta då?

Ha de bäst!!!



Kram

Postat av: Josefin

Hej madde!

Vart jag flyttar beror på jobb osv efter studenten! Kanske blir det norge? hem till töckan? eller till något mindre i Arvika:)

Tack desamma!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback