Måndagkväll

2011-03-07 @ 22:00:25

Nej fy satan vad jag har tråkigt! Saknar min andra hälft och trivs inte alls i min lägenhet. Kan vara för att jag är själv, jag är sjuk eller att de inte är städat? Vet inte, men inget av de gör saken bättre. Istället för att känna att jag måste massa grejer så känner jag för första gången på länge att jag VILL massa saker! Måste ha saker att se fram emot nu!
Pratade med Sara förut, var längesen jag hälsade på hos henne och brorsan. Kanske är sånt jag ska lägga min tid på framöver:) Så fort jag blir frisk ska jag boka in massa träning, massa besök och bara få tiden att gå! MÅ BRA är viktigast, de får man inte glömma bort:) Efter att ha skrivit detta inlägget så känner jag mig mer positiv faktiskt, ska ta med mig det till sängen så somnar jag nog:) Natti natti

Kommentarer

Postat av: Isabel

Trivs inte heller i lägenheten längre, urk!

Postat av: Josefin

Nej usch, då är vi två då! Är ett tag kvar ändå tills man ska flytta:/

Postat av: Sara

Ja komma och hälsa på tycker jag låter bra:) pyssla i stallet ska vi göra också tycker jag:) kramar

Postat av: Josefin

Ja, vi spikar någon dag nästa vecka tkr ja :) de tkr ja verkligen vi ska göra:) blir kul! Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback