Mage, rygg, mage, rygg..

2011-03-19 @ 00:35:40

HELA veckan har jag tränat magen och ryggen..förbannat vad variation de är i min träning just nu! Fick ju nästan kramp förut när jag och madde var på gymmet! Only have myself to blame.
Shoppat har jag gjort idag, det var riktigt trevligt! Anna agerade smakråd och stylist. Fick även tag på annat smått och gott till några födelsedagsbarn;) Fredagsmys blev det med Rebecca och Anna hemma hos mig:) Lite musik, lite Big Brother och chips..perfekt!
Imorn är de lördag. Funderar på en sån härlig dag jag hade förra lördagen: melodikrysset och frukost hos morfar, långpromenad i solen, pajbak och film..men juste! jag är ju inte 60 än nej..så får nog bli något annat:D (Va ju dock ute på kvällen och det ska vi inte få någon repris på imorn inte!) Får se vad det blir :)
Nu ska iaf jag sova! Så godnatt på er :) puss å hej..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback