Karlstad tur och retur..

2011-03-31 @ 19:08:42

Försov mig imorse..himla skit!! förstår inte varför jag inte kan vakna:/ Aja, missad iaf inte bussen kvart i ett som jag skulle ta till brorsan i Glava. Fick nämligen låna bilen idag så jag kunde åka till Karlstad. Har ALDRIG åkt en sån krånglig väg till Karlstad som jag gjorde idag! Värmskog, Grums och massa oväntade ställen åkte jag igenom;) haha borde skaffa mig en gps :) (och en egen bil kanske..)
Var iaf på en arbetsintervju och det var det roligaste på länge..seriöst! De finns folk till allt, ingen nämnd ingen glömd..ni som känner mig lär få höra. Körde hem igen direkt efter så var en rätt ovärd resa.
Har tränat ute i snöyran, vet inte vad man ska säga om det. Assisterande tränarna som vi hade tyckte ju att vi gav järnet..haha.
Nu blir det jordgubbar och mys till bb:) Pusss

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback