Gårdagens och dagens!

2011-03-12 @ 13:24:37

Vill inte, vill inte, vill inte...gick till skolan. Dagen kunde bara bli bättre och det blev den! Jag och Anna sprang häcken av oss på löpbandet i gymet:) var inte länge, men vi slet så det kändes! Efter de drog jag på stan på lite ärenden, mötte Sofia så jag äntligen fick fika med henne :) Hann med att kolla på arvikas innebandy match i sporthallen oxå innan det blev filmmys med Elin:) Riktigt go dag och somnade direkt när jag lagt mig. Pluspoäng till mig!

Även om jag somnade så bra så gick de fan inte att sova ut imorse;) vaknade sju och fick gå upp en timme senare. Men de va inte fy skam! Så otroligt skönt att inte sova bort halva dagen, sitta inne och inte göra ett skit!! Jag tog på mig löparskorna och traskade till Dottevik. Där väntade morfar och Vida med frukost..underbart! 
Nu blir det att laga paj med kesella och broccoli. Slänger upp ett recept sen för den som är intresserad :)  
Soool, morfar och laget är dagens höjdpunkter! Puss på dom.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback