Back in school

2011-03-07 @ 13:09:13

Är fortfarande förkyld, mest ont i halsen numera. Fick pallra mig till skolan ändå imorse då jag inte kan hamna efter i matten eller engelskan..Är ju snart dags för att redovisa c-paper! Är nog det jobbigaste arbetet jag har gjort. Det är inte så stort, men det ska vara så satans korrekt skrivet. skriver om mental träning typ och använder mig av engelska ord jag aldrig har sett eller hört i hela mitt liv.. men hoppas det ger utdelning.
Skulle ha gjort en massa projektarbetearbete under lovet, men fick inte något gjort alls. Känns inte bra. Ingen träning gjord heller, känns ännu sämre.
Är för övrigt inge kul att bo i min lägenhet, inge kul att sova själv, inge kul att laga mat bara till mig. De suger. Ikväll blir det möte med laget, hoppas det blir något vettigt sagt där..är dags för mig att ta fram fotbollsskorna igen för att få känna lite glädje iaf! Rätt tomt på de för tillfället.
Pratade med Jennifer på chatten förut och vi ska ta och ses någon dag, där har jag något att verkligen se fram emot! NU..engelska c. / Josefin

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback