Ups and downs..

2011-06-13 @ 23:04:40

Hej! Har åkt runt och tackat folk idag, vilket har varit väldigt kul! Har passat mina favoritgoldisar hippi och holly, vilket oxå har varit kanonkul! lerigt...men kul:) Är fortfarande förkyld, vilket inte är nåå bra. Men är förhoppningsvis bättre idag! Har varit sjukt lycklig i 14dagar i sreck, så att jag mår mindre bra idag är ju inget jag borde klaga på egentligen. Vill bara få ur mig att alkohol gör så folk blir personer dom tydligen inte är. Känns som jag inte duger och jag vill veta vad jag gör för fel. Det är inget allvarligt som hänt, känns bara jobbigt. Jag förtjänar inte det jag vill ha, that sucks. Så nog om det. NU ska jag se på film, dricka te och hoppas på bättre dag imorn!:) puss å kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback