Torsdag

2011-06-16 @ 11:49:09

Torsdag. Trött. Tråkigt. Vill inte vara förkyld längre, Vill spela fotboll...
Måste städa ur min lägenhet för om två veckor ska jag flytta! Det var meningen att jag skulle hamna i västra sund, men nu ser läget lite annorlunda ut. Lägenheten är ju uppsagd, så den får jag ju släppa i vilket fall. Men stan kommer jag nog hänga kvar i ett litet tag till. Har ju jobb i Arvika ända till augusti. Så antingen får jag kolla på en ny lägenhet eller bo i hus i stan hos min kusin. Vilket det blir spelar ingen roll :) Det jag vet är att det kommer behövas en hel del flyttlådor..:P
Huvudvärken är på topp, men blir jobb hela kvällen för de! Innan ska jag hinna t skolan och hämta ut stipendiet, gå till banken och sätta in studentpresentpengarna och börja packa lite. (Även hinna vila ut mig så jag blir friskare:P) Ska åka t Ok Q8 oxå och prata med Julia:) / Josefin

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback