Mitt liv som vuxen..

2011-06-22 @ 13:28:58

Alrdig har jag varit så stressad, aldrig har jag känt att det kört ihop sig som nu. Jag har varit bortskämd med en betalad lägenhet i tre år, gratis mat, inte behöva betala några räkningar eller någon bil..Jag har alltså inte behövt tänka överhuvudtaget på mer än å underhålla det som blivit serverat till mig. Nu däremot har jag en egen bil. Ingen egen bostad för tillfället och ett jobb. Men ni får inte ha allt för låga tankar om mig för ALLT var planerat. Jag skulle flytta till en liten stuga i västra sund, därav bilköpet så jag skulle ta mig in till stan. Men det blir ju aldrig som man tänkt sig och så är det med de! Som ni förstår blir det ingen flytt dit och för några dagar sedan hade jag panik. Fatta hur det känns att veta att man inte har någonstans att bo om någon vecka....Visst jag har alltid morfar och farmor, men det vet jag att det inte skulle funka i längden. Änglarna i dramat fick bli Dennis och Sara! Jag kommer få bo hos dom till vidare:) Och förstå att jag är glad för det!

Next up: Arbetsförmedlingen! Håller på att ordna upp inför hösten:) Mitt upp i allt kaos är jag väldigt spänd för det:) Ska bli kul om mina planer går i lås:) / Josefin

Kommentarer

Postat av: sara

Känn dig välkommen!!! Ska bli kul:) kramar

Postat av: sara

Känn dig välkommen!!! Ska bli kul:) kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback