Finns inte ord!

2011-06-07 @ 14:12:39

En helt jävla underbar vecka i Cypern är avklarad. Vet inte hur jag ska få ner det med ord, men det var sjukt kul! Självklart söp vi en hel del men även paraflying, europas största vattenland och nissi beach var en del av höjdpunkterna! Varje utekväll var lyckad. Ingen snefylla. Inget krångel. Klubbarna där borta var utöver det vanliga (dvs Tiki för min del...) hehe. För att berätta lite kort om några: "Grabbarna Grus", här hängde alla skandinavier. Så efter tredje besöket så märkte jag hur man började känna igen alla från tidigare kvällar. Musiken som spelades liknade en dålig after-ski då de spelade samma låtar varenda kväll..i samma ordning! Grease-medly, summer of 69..till klassikern "alla får ligga". Så visst hade vi kul här, men roligare blev det nog när vi hittade andra partyställen. OCH nog var det party! Bed Rock In: Vilket underbart koncept dom körde med alltså! Alla som kom in på baren fick köpa sig en drink, så fick man ett par hörlurar med musik i. Så baren saknade musik helt om man inte hade lurar. Haha! Detta var en engelsk bar och nog märktes väl det. Spice Girls, Robby Williams mfl förgyllde kvällarna där;)

Sen var det ju ställen som Starsky's och Castle. Det var där vi upptäckte det roliga med en strippstång..herregud! Man vet att man har roligt när strippan breve blir sur för du snodde hennes stång! Haha! Aja, kul vare!
Sista dagen fick jag utslag på benen, så nu äter jag återigen penicillin. Men vad gör det;) När jag ställde läkaren den klassiska frågan om jag fick dricka under tiden så sa han först nej. Då sa jag men jag tar ju studenten...han tittade på mig: " Jo men bara du dricker med måtta;) " Så supa blir de ändå även om det ser ut som att jag har hoppat in i en rosbuske...
Idag är det strandparken som gäller :D SKÅL

Kommentarer

Postat av: Jennie

Skön läkare! hoppas du får en bra student så ses vi på torsdag ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback