YES!

2011-02-26 @ 11:05:02

I made it, WE made it:) Nu är de tre milen gjorda! All jäkla träning och slit gav äntligen resultat. En del krångel och olyckor som hänt på vägen, störde för en gångs skull inte åkningen ett skit. Vi drog upp till Mora med en underbart fin vägbeskrivning, dr bombay i högtalarna och en del fartkameror(?) på vägen! Kul resa men är sjukt glad över att den är över. Jag slog inte målet som vi satt upp i början av projektet(02:30:00). Men kollade vasaloppet.se nu och tydligen var min förra tid 03:03:51. Så jag förbättrade mig iaf med 19minuter då min nya tid var 02:45:12. Så får vara nöjd ändå:D
Efteråt var jag helt slut..sjukt hungrig..hade helt enkelt en hel del att klaga på;) Men! Trots detta blev jag med ut när jag kom hem! Hade en timme på mig att korka upp, byta om och släpa mig till bussen. Var sisådär på Nöjes, inte riktigt imponerad..men kul att komma ut lite:) 
Nu blir det en rejäl helg-frukost! Framförallt för att fira att det är LOV!:D
/ Josefin 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback