Soova

2011-02-23 @ 08:36:54

Godmorgon! Idag var en sån dag som man bara vill gosa ner sig under täcket och aldrig kliva upp. Är otroligt trött! Jag hann inte handla igår efter träningen, så det fanns ingen frukost hemma hos Klas. Så trött och hungrig fick jag gå till skolan.
Är mycket jag ska hinna med idag sörru:
        
* Lämna pengar till Anna:)
* Göra massa inlämningsuppgifter som ska vara klara innan imorn..
* Dra iväg på ett skidpass på isen
* Åka hem till Töcksfors oh fixa skidjackan och mitt bank kort

Så idag är det ingen vila..undrar när den efterlängtade vilan kommer?? 
/Josefin 

Kommentarer

Postat av: Anna

haha, de pengarna tappade ja bort på nöjjes ;) tråååkigt.

Postat av: Josse

haha de va dumt;) du hade dom inte i bh:n då? Där brukar iaf jag "glömma" saker:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback