Nu ÄRE dags!

2011-02-24 @ 07:57:11

Packa, valla skidorna, göra matsäck..får absolut inte glömma skidorna, tänk om jag glömmer skidorna:O Det är nervöst, de kan jag lova. 3mil är inte särskilt långt, men det räcker till för att jag ska bli helt slut. Tänk om jag går i väggen efter första backen? Fan.
När det blir så här jobbigt, att jag blir nervös osv ska man ju tänka positivt: det kommer gå bra, ingen press! Men de är ju lätt.. är glad över att jag har med mig Matilda och Lina som stöd. Klarar vi det, så gör vi de tillsammans:)
För den som inte hängt med så är detta vårt slutmål på vårt projektarbete. Det väcker faktiskt många känslor när man tänker på hur vi har kämpat. Kommer allt hårt slit att löna sig? Kommer jag att nå mållinjen i tid? AAAHH, NU KÖR VI!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback