Lite sugen..

2011-02-26 @ 13:09:34

Är lite sugen på att förlänga håret faktiskt. Vid midsommar var det ett år sen som jag klippte av mig håret och blev korthårig. Ett tag sen! Börjar sakna det långa en hel del.. Men om jag nu skulle förlänga håret vill jag inte ha det där platina blonda håret, utan lite mer mörkblont. Undrar om det ens går att sätta i hår när jag har den frisyren jag har?? Får nog ta och fundera på det ett bra tag innan jag gör något. Som jag alltid gör för den delen!
Har ni något tips på någon som är duktig på att sätta i är de bara att höra av sig:)




Snygg hårfärg, men lite väl långt hår.

Kommentarer

Postat av: jeanette

yoanna i arvika är duktig! + att de inte är så dyrt heller :)

Postat av: Josefin

Tack för tipset!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback