I'm up, next up..gymmet!

2011-02-22 @ 07:54:13

Hej!
Hade fel igår när jag trodde att jag skulle åka skidor idag, så fick bli lite längre sovmorgon än vad jag hade tänkt:) Nu sitter jag och äter frukost, havregrynsgröt med äpplemos. Kunde ha skippat frukosten för att öka fettförbränningen under träningen, men inför fredagen behöver jag nog lite extra energi! INTE alls länge kvar nu!! Dagens träning blit bålstyrka på gymmet och västspringning på badhuset. Kommer att ta ca en timme, en och en halv. Belöningen blir rostat bröd m hallonsylt och ost. Något jag inte har ätit på väldigt länge! Så får åka och handla det på vägen dit eller hem isf:)

Låtlista när jag tränar just nu:

Born This Way-Lady Gaga
Firework-Katy Perry
On The Floor-Pitbull, Jennifer Lopez
Rolling in the Deep-Adele
Man Down-Rihanna
Only Girl in the World-Rihanna
Happiness-Alexis Jordan
Walk The Line-Laurent Wolf

Dagens nyaste och bästa träningslåt:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback