..I wish it were Sunday 'Cause thats my funday..

2011-02-27 @ 11:26:56

Om man har en pojkvän och den vill äta på shalom(eller någon annan jäkla pizzeria) tänker ni då: ja ja, vi kan väl äta där då, men då gör vi inte det på hela veckan sen? Halva veckan går och det blir samma sak igen.. Även om man säger nej tio gånger så hinner dom ändå vara där så ofta att det blir skräpmat för ofta ändå. Jag tycker iaf att det är jobbigt, det är väl skönt att kunna välja själv att idag vill ja äta på kocki, för att jag vill de. Jah, det var dagens i-landsproblem. Satt bara och tänkte på de, tror inte jag är ensam att ha känt/känner så:)

Idag blir det att resa hem till Töcksfors en sväng. Ska bli gött att komma hem, samtidigt som det inte finns så super mkt att göra när man väl är där. Men det blir vad man gör det till, så får väl passa på att köra skoter eller något. Är för övrigt lite förkyld så träningen får ligga på hyllan tills jag känner mig bättre!:) Ha ett bra lov! / Josefin

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback