Nog dags för lite update här:)

2011-12-11 @ 14:41:52

Hejsan!
Hoppas det snöar där hemma?? För om nio dagar är jag på svensk mark igen :) Har varit dåligt med update här på bloggen, har minst sagt haft fullt upp! Kan ju berätta lite snabbt om veckan som varit:) Har jobbat en hel del nu för V är ute och flyger och har jobbat två veckor i streck..på kvällarna har jag varit på gymmet med Maris, har enormt mkt träningsvärk för tillfället, men de är bara bra de! (så jag kan äta lite extra julmat när jag kommer hem:))

  • I onsdags efter gymmet mötte jag Maris, Laura, Johanna, Tarja och Noemi på White Heart..var nykter så jag fick bli chaffis:)
  • Torsdag kväll var det julmarknad i "gamla stan" och alla affärer hade öppet till sent så man kunde julhandla lite! Blev glögg, lite fika och sen till "Cook and Bull" för lite "Irländsk pubkväll". Riktigt kul, dom spelade musik som fick mig att tänka på filmen Titanic, ni vet när Rose dansar på tå? haha
  • I fredags blev det gym efter en lång dag med barnen. Fick lite extra energi efter gympasset så drog ner på stan för att träffa Maris. Vi träffade en designer som blev mer eller mindre vårt sällskap under kvällen:)
  • Igår träffade jag Elliot, en av killarna från den "gratisdrinkar" kvällen(?) Hur som helst...vi tog några drinkar innan jag skulle träffa Maris och han skulle vidare till sina polare. Sjukt rolig kväll även om den slutade med en promenad i regnet:)
  • Idag fick det bli upp tidigt, skulle på ett möte hos en fotbollsklubb! Kikade lite på en dammatch och ska dit igen och träna nu på tisdag:) Ska bli kul att spela lite igen! Har saknat det som attans:)

 

Isshow på julmarknaden och en extremt dålig bild från pubkvällen:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback