Lexi's Nativity play

2011-12-01 @ 21:00:26

Hej hopp! Idag tog jag och Carrie bilen i spöregnet till Melrose (flickornas skola) för att sedan plaska(för min del då C låg i barnvagnen) ner till the Church of Scotland för att se Lexi's Nativity play:) Det var barn överallt utklädda till fårherdar, kungar, änglar, åsnor och gud vet vad...sjöng gjorde dom oxå! Lexi var körsångare och var ansvarig för två instrument! Stolt tjej som stod där uppe på scenen:) Tyvärr fick jag inga kort, då de ville att man skulle ta det i slutet..(slutet var då Carrie storbölade för att hon inte fick sjunga "Sound of music" högt i kyrkan när alla andra sjöng..) Hm, iaf:) Väl hemma lagade jag mat, blev pannkakor:D

Börjar ta på mig lite nu och helg vore ju inte fel!! Som tur är, är det fredag imorn...vilket betyder utgång med Maris!:DD Är ledig efter 6, så blir en snabbdusch på med klänning och smink, trippa med highhealsen till bussen och möta upp henne i stan! Blir nog lite käk och mycket vin hos Maris innan vi entrar klassiska White Heart! Can't wait:D och förhoppningsvis har jag en mysig lördag att se fram emot, hoppas dock inte på för mkt...är ju trotts allt lördag och vem skulle då föredra att hålla en nanny sällskap istället för att bli klapp på stan!? We'll see, nu ska jag äta middag, lyssna på regnsmattret utanför, kolla the ugly truth och soooooova:) Puss och ha det bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback