It's just amazing...

2011-12-19 @ 23:16:41

Herregud:D Nut är det bara en natt och sen sitter jag på flyget hem! Skypade med pappa tidigare och han sa "ses imorn"..känns overkligt!

Träffade Laura, Maris och Tarja förut på vårt andra hem (puben white heart) hah, för att säga hejdå och "ses nästa år":) Var kul å ses jämt en snabbis innan jag skulle vidare för att säga hejdå till Elliot innan hejdå-middagen med V & M. Är otroligt glad att jag träffat alla som jag nämnde nu för dom får alla mig att må så himla bra! Är förkyld för tillfället och borde må piss som vanligt då, men nu mår jag super! Kommer sakna dom alla nu i två veckor, men sen ses vi igen:) Kommer ringa till Finnland och Guernsey under jul och nyår, helt klart!!

Det är amazing att jag kommer se alla nära och kära under kommande två veckorna, det är helt amazing att jag mår så här bra som jag gör! DU är helt amazing<3

Hur som helst! VI ses snart:D Kommer ha mitt svenska nummer nu när jag kommer hem, så ring eller skicka sms om ni vill ses! Är på svensk mark från 20dec till 3jan :))

Puss och kram



Måste bara berätta om i lördags..jag träffade Laura och Maris på ett jättemysigt café som heter "Christies". Vi käkade lunch och just när vi satte oss började en äldre man spela gitarr och sjunga. Han va helt otrolig!! När han började på introt till Beatles låt "Here Comes the Sun"..alltså jag var såld! Satt och pratade med två av mina närmaste vänner här borta, mysig livemusik i bakgrunden och en helt underbar person i mina tankar..can't get better then that! Och med det säger jag godnatt och ses snart:D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback