Hemma:)<3

2011-12-29 @ 23:00:13

Detta har jag hunnit med sen jag kom hem:)
Bilade hem med morsan från landvetter, lyckades köra fel å grejer så va ju precis som vanligt de:) haha. Hemma väntade pappa med mat på bordet, gulligt! Kändes konstigt att vara hemma, var som jag aldrig varit borta på något sätt.
På onsdag morgon drog jag till Morfar, gud va härligt det var att se han och Vida! Efter det blev de fika på stan med rebecca! Saknade människa:) kul å ta igen lite! På kvällen blev det filmmys med älskade marie:) fick sovsällskap av hennes hund Jessie, gud så go! På torsdag möran blev det vidare till Madde som flyttat till ny lägenhet:) Roligt för henne och pojkvännen de! Var otroligt skönt att kunna ses och prata som vanligt!:) Sen var det ju dags för allt julstök! Jag och pappa tog en gran i snöyran (när det faktiskt fanns lite snö, vad är detta för vinter?!) Iaf:) Blev julskinka iår med och julbord i västra sund som vanligt! Underbara farmor var sig lik, känns bra att jag hunnit med att träffa henne såpass mkt som jag har nu:)
Efter alla julbord var det ju dags att härja lite på juldagen! Drog till Arvika och träffade "gamla tjejgänget":)) Hade superkul!! herregud vilken kväll! Blir nog inga detaljer skriva från den;) men Arvika är ju iaf sig likt!:)
Har hunnit träffa Ida oxå:) Vi mös till det hemma hos mig i Väng och bara stre som vi alltid gjort:)) fikade på lite lussekatter oxå, mumma! Hälsat på mina kusiner en del! Riktigt kul:)) Skönt att vara hemma helt enkelt:)

Imorn bär det av till Arvika, sen Karlstad med Rebecca:) På kvälle blir det mat å film mä famlijen..va inte igår jag hade fredagsmys:D hehe. Ha det gött så kanske vi ses innna den 3e Jan då det bär av tillbaka!

Godnatt:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback