Heeeej!

2011-12-19 @ 16:11:15

Nu är det bara en dag kvar..EN dag kvar! Känns faktiskt jätte konstigt att jag har varit borta från Sverige och alla i hela fyra månader. Den 15 augusti drog jag och morsan till Gardemoen för att jag skulle vara borta..ja då kändes som i en evighet! Men nu är det bara timmar om att göra till flyget går till Gatwick och sen vidare till Göteborg:) Det blir mamma som hämtar mig igen och pappa väntar där hemma! Ska bli så otroligt kul att se allihop igen! Så mkt som har hänt, så mkt att ta igen! Både Nicklas och Dennis har varit i Thailand med Carro och Sara..Kusin Robin och hans tjej Julia har fått en liten Louise...:D Nytt i massor helt enkelt:)

I början när jag var här kändes det otroligt jobbigt att inte kunna träffa folk hemifrån när jag ville. Jag kunde inte bara ta bilen till morfar eller dra hem över en helg till mamma och pappa om jag ville...därför trodde jag att jag inte ville åka tillbaka hit efter jag varit hemma över jul! Men efter att ha varit här såpass länge har jag hunnit träffa så många underbara människor att jag tkr det är lite jobbigt att lämna dom. Är så otroligt glad att jag skaffat mig dom vänner som jag har här borta, utan dom hade jag nog inte stannat. Och tack och lov att jag har så fina vänner kvar där hemma som jag kunnat prata med när det har varit jobbigt och jag längtat hem.

Att träffa folk från olika delar av världen är verkligen en upplevelse. Har träffat så underbara människor här så det är inte sant!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback