As the moon causes the tide, you give me wings so I can fly..

2011-12-29 @ 13:14:05

Hej! Hemma i skogen och jag måste säga att jag älskart! Så himla härligt att se alla, bara vara hemma och njuta av det. Har nog aldrig uppskattat att vara hemma så mkt som nu..Det är ju ett tecken på att det är nyttigt att komma bort så man verkligen tänker på vad man egentligen har här hemma. Jag älskar min familj över allt annat. Nu när jag är hemma och träffar dom alla..allt ifrån kusiner till bröder och farbröder, jag har saknat ALLA och det är fruktansvärt roligt att se dom! Utan min familj hade jag inte orkat vara hemifrån, gjort detta för mig själv..ni betyder allt<3 Det är ni som får mig att flyga.
Och underbara vänner, känns inte som jag ens varit borta. Har lika roligt ihop, kanske inte är på exakt samma ställe i livet, men så länge man kan skratta ihop på samma sätt spelar det ingen roll. Det gör lite ont när jag skriver detta för jag vet att jag kommer sakna er allihop. Men samtidigt glädjer det mig att jag vet att jag kommer att ha det bra dit jag kommer. Har trivits hur bra som helst i fyra månader, så blir förhoppningsvis inga problem att göra det i drygt fyra till:) Saknar de vänner jag har där oxå och längtar att få uppleva mer spännande och roliga saker med dem:)

Till sommaren är jag hemma och då kommer jag väll uppleva hemma lika mkt som nu, hemma finns alltid kvar<3 Vet inte vad jag skulle göra om jag inte hade er, familj och vänner. Bästa man kan ha!
Straight from my heart...ha en bra dag!
Puss och kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback