Weekend:)

2011-08-27 @ 14:28:21

Hej hopp! För dom flesta där hemma är det väll bryggan som fortfarande gäller? Eller har Tiki och Taket dragit igång kanske? Hur som helst känner jag mig som jag är på en helt annan planet. Tänk er taket blandat med Tiki och en Brittisk fotbollsbar..aa de är livat helt enkelt! Igår var vi på en pub som heter "White Heart". Det var live band som spelade riktigt bra covers!

Där inne träffade jag hela "au-pair" gänget..(blev tillagd i en grupp på facebook för några dagar sen, och de flesta medlemmarna var där). Så vi satt där och pratade tills en kille plötsligt pussar mig på kinden! Haha fick förstås panik och ryggade snabbt tillbaka. Killen skrattar och gick vidare till nästa tjej runt bordet och pussar även dem på kinderna..jag är så sjukt korkad! Haha. Han var fransman och det är ju så dom hälsar där! Han var också med i denna gruppen och trodde därför jag skulle känna igen han:P Think again! Ska försöka hantera hälsandet lite artigare nästa gång...




Dom franska killarna som kom beställde en bricka med james bond drinkar till alla tjejer vid bordet. Jo man tackar:)

Turn the lights out now
Now I'll take you by the hand
Hand you another drink
Drink it if you can
Can you spend a little time,
Time is slipping away,
Away from us so stay,
Stay with me I can make,
Make you glad you came

I'm glad you came:)

Hade en riktigt spontan och kul utekväll på white heart och nattklubben Folleys:)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback