"Så där befann jag mig, nykter och tråkig, kuskandes runt på de svenska landsvägarna, på jakt efter snygga killar. Med ett självklart fokus på att bli rik och berömd. Men hur skulle det gå till? Just då kändes drömmen ganska avlägsen."

2011-08-24 @ 18:12:57

Så tänkte Carolina Gynning innan hon for till Italien där hon skaffade sitt första Tv-jobb. En del människor ser Gynning som en storbystad bimbo från Malmö som hade sin stortid i rampljuset inom Big-brother husets väggar. Men efter att ha läst hennes självbiografier "Ego girl" och "Ego women" måste jag säga att de har fel. Bakom kokain och stora fester på Ibiza finns även en proffessionell Tv-personlighet som har jobbat stenhårt för att rena sitt smutskastade namn efter BB skandaldrottningens bravader. Jag tycker hon är en frisk fläkt i sveriges strikta idealbild av verkligheten. Hon bidrar med en frihetskänsla som många glömmer bort att förmedla. Med de sagt så ska jag även tillägga att jag själv inte har några planer på att bli bulimiker, siliconfia eller Ibizabo. Tycker bara det är bra att bli påmind om att man alltid kan komma ur skiten man hamnat i om man bara vill..Allt löser sig!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback