New shoes and a new friend

2011-08-19 @ 15:46:01

Hej:)

Ledig från barnen idag så har precis kommit hem från stan! Jag och Laura har kollat igenom varenda affär tror jag..och tro det eller ej men äger nu ett par high heels. Förstås inga utmärkande men ändå ett par med hööög klack. Nog om det:) Laura som var med är riktigt trevlig faktiskt..ser fram emot imorn då vi planerat att gå ut ihop:) Blir att dra till Waitrose för att köpa alkohol under dagen sen var det tydligen okej att vi började dricka med hennes vänner här hemma hos familjen Boyde!

Igår kväll var helt galet. Martin och Vanessa hade planerat en båttripp till Herm med mig och Laura, men eftersom vädret blev sämre på kvällen så drog vi till en yath club där dom är medlemmar...(!) Jah, så jag, Laura och Vanessa beställde en vinflaska att dela på. Väldigt mysigt vare! Hade utsikt över hamnen och grejer! Tyvärr så glömde jag kameran..kanske blir fler tillfällen:) Efter det gick vi till "White Doors". En typ Tapas restaurang. Så Martin beställde tio olika rätter från menyn?! Och två vinflaskor till...hm, mjo men det var riktigt trevligt! Skrattade en hel del, så tror jag kommer trivas bra här:))

(Vi åkte till stan igår kväll med bil..så när alla hade druckit så hade Martin beställt en "scooter guy" så vi skulle ta oss hem...jag tänkte: vad fan är en scooter kille.. Så när vi kom ut från restaurangen och gick till bilen kommer det en gammal gubbe på världens minsta och fulaste moped jag sett! Han kliver av, VIKER ihop scotern och lägger den i bagagutrymmet??! Haha Så går det till när man vill ha en chaufför hem från krogen;)

Ha en bra dag! :)

 

Någon annans bild, men ser ut som de gjorde igår med alla båtar och ljus längs hamnen:)


Kommentarer

Postat av: jennie

Lägg upp en bild på skorna då ;) Hoppas du har det bra där borta! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback