Jobbigaste dagen hittills..

2011-08-31 @ 23:25:20

Vaknade med halsont och en enorm huvudvärk! Och den kom definitivt inte från gårdagens vinglas.. Kände mig dålig igår kväll, men när M kom hem från jobbet och beställda Kinamat kom jag konstigt nog in på andra tankar!

Hur som helst ringde klockan sju imorse..ner och fixa frukost till barnen..försökte piggna till med en kopp kaffe..som jag insåg var utan koffein. Var som att dricka alkoholfri cider när du vill bli full..
Lekte iaf med barnen hela dagen i huset..städade och försökte samtidigt hålla huvudet uppe..gick bra tills V kom hem från jobbet. ALLTING bara brast...jag gråt i säkert en timme:O Haha, nu när jag tänker på det låter det ju bara sjukt. Men är man trött, längtar hem, en unge som inte vill ta på sig skorna och inte en själ i sikte..Jo då är det inte alltid lätt! Så när jag fick frågan: Are you alright?? Så bara..brast alltihop. Suck..
Fick ledigt reste av dagen och måste säga att min "husmamma" är verkligen super! Bryr sig och förstår min hemlängtan..som hon sa idag: Även om det känns som du är extremt långt ifrån din familj och vänner så tar det ju faktiskt bara tre timmar å ta sig hem. Jag har inte ett privatflyg för inget! Haha tyckte jag va gulligt.
Ikväll var det avskedningsmiddag för en av au-pair tjejerna! V övertalade mig å gå..kände mig inte pigg. Men är bättre å göra roliga saker så man glömmer det dåliga! Hon hade så rätt så!
Har haft en amazing kväll med gratis champange, middag och solnedgång vid Vaizon:)
Godnatt!<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback