Beach at night

2011-08-24 @ 20:00:13

Hej! Har haft en kanondag i solen! Har till och med blivit lite solbränd, dock ingen snygg bränna..kan förhoppningsvis rätta till den en annan solig dag!

Började dagen med en "powerwalk" på 1,5 h..börjar lära mig vägarna här nu! Så de är ett plus när jag ska börja köra bil:) Pratade med Martin förut och det är snart dags för lite körlektioner! Tror ni jag fixar att köra på "fel sida vägen"? hehe.

Sen har jag bara latat mig..läst en del och aa..haft en bra dag helt enkelt! Ikväll var jag, Laura G och Kristin på Cobo beach. Hade med oss lite picknick å grejer, så va riktigt mysigt:)) Det var lågt tidvatten så man kunde se alla klippor ute i havet, riktigt nice!




Godnatt!<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback