Har hittat mitt drömhem!

2011-08-23 @ 23:54:35









Här bor V:s Chef..egendomen innefattar: En huvudbyggnad med innepool, gym och kontorbyggnad..en tennisbana, squashall, 3 separata stugor för "husfolket", 3 gäststugor, en damm + 3 småsjöar och en trädgård i storlek med sågudden:P OMG! Ska nog höra om chefen har någon..ehm..yngre släkting!!

Idag tog vi barnen till en simhall, stannade för lite lunch och sen åkte vi hem för å baka brownies:) Innan V kom hem förberedde vi en liten show till henne..kul å se när barnen verkligen har kul:)

Nu blir det en film..har nyss badat hottub med Laura, så lär somna gött ikväll! Nämnde jag att jag är ledig imorn?;) De betyder träning:D

Godnatt å sov gott :)

Kommentarer

Postat av: Elin

Lagomt stort ställe! Jag kommer lätt och hälsar på och fyller ut rummen;)

Postat av: Josefin

Du kan få vara hedersgäst anytime Elin!;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback