Första gången som föräldrafritt inte betyder något bra...

2011-08-21 @ 21:02:29

Hej! Visste att dagen skulle komma då jag verkligen skulle vilja åka hem. Kanske är det för jag inte har någon vuxen å be om hjälp..är la dags å växa upp själv snart kanske. Men just nu vill jag bara krama min egen kudde och ligga i mig egen säng hemma! Jag känner mig som Carrie.

Barnen saknar sin mamma som är ute och flyger (yrke pilot) och sin pappa som är på seglingstävling i England. Imorse gick det galant, inga tårar..bara lite rop på mamma. Men när det var dags för läggdags blev det värre. Tänk er en söt liten unge som bara skriker och grinar så hon knappt kan andas..då känner man sig inte så lyckad. Fick stopp på tårarna med lite leksaker efter ett tag och nu sover Carrie. Om sju minuter är "scooby doo" slut, så då är det dags för Lexi att sova hon med! Håll tummarna för att dom båda kommer sova hela natten!!

Puss och kram saknar väldigt många<3

Kommentarer

Postat av: Magdalena

Känneer igen de där! Men det kommer bli bättre, lovar dig! Även fast de kanske inte känns så :)

Vore kul om vi kunde skypa nån dag!! :) Puss <3

Postat av: Anonym

Hej:) vill bara höra så du har frågat familjen att det är okej att sy lägger ut bilder på dom. Vill inte att de ska bli krångel för dej bara. :) hoppas allt går bra för dej och att barnen sov hela natten:) puss och kram carro

Postat av: Josefin

De känns bra att höra Magda:) Ja men verkligen! Du kan lägga till mig på skype: marie.josefin.andersson :) Hörs snart då! Puss & Kram

Postat av: Josefin

Bra att du skrev de Carro! Jag har pratat med mammam och de va lugna puckar:) Vi får höras på skype snaaart:) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback