Första dagen helt själv med barnen!

2011-08-30 @ 18:51:53

Ingen förälder, ingen Laura..ingen extra familj som bor här längre..bara jag och barnen! Måste säga att det inte kändes så konstigt som jag trodde att det skulle göra! Jag planerade en liten tripp till Garden centre..för där har dom både lunchservering, en lekplats inne & ute, en leksaksaffär och en stor trädgård å va i. Tänkte att där kan de ju inte gå allt för fel!

Till frukost var det fem hungriga små barn att mata..men runt halv elva åkte den besökande familjen och det var bara jag C och L kvar! På med kläder, hämta scootern, hjälmen och packningen med tusen tillbehör i! En unge i Vagnen och en framför med sin sparkcykel!! Har nog aldrig varit så spänd för å gå på en väg! Men inga olyckor skedda:)

Lexi var hur duktig som helst idag! Inte en enda varning;) När vi var tillbaka från centret la jag Carrie så jag & Lexi kunde göra ansiktsmålningar! Kommer bilder..

Nu är M hemma så jag har en liten rast:P Satt inte fel för är helt slut!

Så fort barnen är i säng ska jag ta mig en liten powerwalk till Waitrose för å handla frukt, för ikväll blir de fruktsallad å film:)

Finns på skype ikväll för den som vill prata lite:) Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback