Carrie peed in her pants...

2011-08-18 @ 00:41:37

JAH, så bra startade denna dagen..Så de var gråt som va favorit sysselsättningen för lilla Carrie som bara är två år! Tänk er en blyg tvååring som saknar sin mamma, har en ny främling i huset + nyrena kläder som hon just kissat ner:P Krokodiltårar till max! Såå lösningen fick bli att ta på mig Lexis Scooby Doo dräkt och låtsas att jag va en hund...va nog en syn! Räckte för å få grinande Carrie å bli glad:)

Grannpojken fyllde år idag så efter allt grinande och ett klädesbyte..gick vi till "alaaadins cave" där vi köpte en "stomp rocket" och ett födelsedagskort! Blev förstås kalas direkt efter vi kom hem:)) Har märkt att jag har haft väldig tur med familjen om man jämför med grannens familj. Dom har fyra barn  varav två små pojkar som bolstavligen klättrar på väggarna. När vi var där nu idag så kastade den ena en pannkaka i huvudet på den andra. Tkr lite synd om au-pairen som jobbar där!

Imorn ska jag och Laura få bli med familjen till Herm!



Ser riktigt fint ut, så längtar lite nuu!:)


Har umgåtts en del med Laura och Adrian nu det första på ön. Båda kommer från tyskland...så jag kläckte ju ur mig att jag läst tyska i typ 5år..vilket dom tog som att jag förstår när dom pratar! Ingen bra idé:P Satt som ett frågetecken en hel kväll igår..tur Adrian bjöd på drickan så jag hade något litet å sysslsätta mig med;)

Nu blir det sova! Har förresten just sett en film med Martin, Vanessa och Laura. Jag somnade (som jag alltid gör när jag kollar film) och när jag vaknade hade jag börjat prata en massa på svenska! Smaaaart:P Dom fick sig ett gott skratt iaf.

Godnatt:)) 

Kommentarer

Postat av: Anna

Meeen tja! Laura o dom andra... Bor dom på ön eller är de också aupairer? :) Låter ju jättebra detta gumman!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback