Äntligen måndag:)

2011-08-22 @ 16:53:58

Idag kommer V hem och ingen behöver grina efter "mamma" längre..inte ens jag ;) Vet inte varför de var så jobbigt igår..känns iaf bättre idag:) Gjorde pannkakor till frukost imorse, blev en hit! Sen fick dom chicken dippers till lunch. Barnen älskar ost och föräldrarna verkar älska att ge dom de..ska inte leka hälsonisse, men ost passar inte ens till ALLT :)

Om en timme ska jag fixa mat till C. Blir pasta bolognese! Är lite bortskämd för V har redan gjort maten..bara att värma!

I lördags när vi var ute träffade jag en finsk tjej. Verkade väldigt trevlig:) Så nästa helg ska vi kanske till Herm ihop. Vore kul för är verkligen fint där! Får se hur planerna blir! Är iaf sjukt lättad över att V kommer hem:) Ha en bra dag, för de ska jag ha! :D

Puss å Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback