Vilken lättnad!

2011-04-19 @ 10:41:12

Jag mådde riktigt dåligt imorse när jag gick till sporthallen..kände mig som tre år, jag ville verkligen inte! Fick låna nyckeln till B-salen för att träna lite innan redovisningen. Har sagt det förut och säger de igen: gymnastik är inte min grej!! Förstår inte varför vi är tvingade till att hänga upp och ner i förbannade ringar eller slå halvt ihjäl oss på ett räck?? Gick från Vg + i matta till G + i ringar och räck..Men för att vara både höjdrädd, osmidig och allmänt oanpassad för att hänga upp och ner så får jag väll vara nöjd! Är otroligt skönt att ha det gjort! Imorn ska jag öva inför hopp-redovisningen på torsdag..och de är de sista jag gör!! Mina barn ska få gå på gymnastik när de är små så de slipper få en jäkla chock som jag har fått;)

Skulle ha haft handskar på mig igår när vi krattade fotbollsplanen, mina händer är helt ömma! Hänga i ringar och räck gjorde ju dock inte saken bättre! ( Ja de är synd om mig..;)

Idag väntar studentkommittémöte, promenad med madde, städa, träna om jag hinner och hälsa på morfar som kommit hem från sjukhuset<3 Och läsa på 140glosor som vi fick igår tills imorn..Kommer va så pigg ikväll jag!

Längtar till studenten, tills bryggan öppnar, tills jag får lön så jag kan resa!! Men framför allt just nu längar jag tills de blir torsdag:D Kraaam

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback