Träningsmatch mot Arvika!

2011-04-17 @ 19:45:37

Spelade match förut på Vik och herregud vad det känns nu. Spänstträningen i torsdag kändes verkligen i benen och första halvlek visade vi oss inte från vår bästa sida. Men kom mer och mer in i positionerna och gjorde en bra andra halvlek:) Riktigt kul när vi rullar och det funkar! Tur att vi har en del träningsmatcher framför oss! Seriepremiären är ju inte förrän 7maj.
 
Är hemma i lägenheten nu:) Fixade middag som blev: Kasslersallad m ägg och tomater:) sen en fruktsmoothie till de! Hur gött som helst. Nu orkar jag plugga lite med betoning på LITE! Sen ska jag nog sova! Blir en lång dag imöra, så why not. Älskar min säng har jag kommit fram till, särskilt när den är nybäddad. Puss på de

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback