Skrattar fortfarande!

2011-04-23 @ 13:44:25

Hej! Skärtorsdagen var bland dom mest otippade och roligaste kvällarna på länge!! Lyssnade på Grönwalls i en avkapad Volvo fram och tillbaka från Edane t stan och hjulade med Josefin Carlsson mitt på dansgolvet i Edane Logen var bara två händelser som jag dör av skratt av. Träffade sköna folk jag aldrig mött förut...
Dagen efter var det dags att städa efter kalaset..herregud! Jag ville absolut inte dit, men vad gör man inte;) Hade kul faktiskt, har aldrig sett någon så frustrerad/besviken över en återvinningsstation som Ode..!

Det blev desto värre att ladda om batterierna för en ny utekväll..men så fort jag och Anna kom till Dennis och Sara så löste de sig ganska bra! Var ju grillpremiär, fint väder och roligt folk..då va de inte så svårt att få tillbaka stämningen;) Tillslut hamnade vi på Tiki där det var rätt dåligt med folk, men va inte så dumt att sitta nere i sofforna och prata heller:)

Idag däremot är det Elins födelsedag!! Och det måste ju också firas förstås:) Blir grillferre och sen utgång. Blir inga mängder med dricka för min del idag iaf..är sjukt trött på alkohol efter tvådagars. Men roligt, de kommer vi få!!:)

Ses i dimman!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback