Onsdag..men känns som söndag?

2011-04-13 @ 19:10:40

Yes! Idag äre ju faktiskt onsdag:O Helt sjukt.. Eftersom jag har varit hemma hela veckan så är jag helt dagvilsen. Börjar för övrigt bli bättre! Så skola på fredag iaf. Känns som jag har missat otroligt mkt. Klasskampen? Vad har klassen gjort..(ser inga spår på bloggen..) Finns ens skolan kvar? Efter att ha pluggat lite filosofi så blir ju fan allt helt twistat:S Finns rummet om man inte är där?? Herregud, filosofer är bara en titel på folk tänker alldeles för mycket! Läser ni inte filosofi så råder jag er inte till att börja heller:)
Såg matteboken liggandes här hemma och kom att tänka på Ingegerd..mattelärarn, lever hon??
Som sagt har en hel del at ta igen. Ses på fredag=)





I'm not the kinda girl to get messed up with you, hello.
I'ma let you try to convince me to, hello.
It's alright, I'm getting dizzy, just enjoy the party...
It's OK with me if you don't have that much to say, hey!
Kinda like this game but there's something you should know.
I just came to say hello.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback