Ohja!

2011-04-28 @ 23:15:04

Hej på er:) Har haft en sjukt bra dag! Upp tidigt och gick med Madde, lika trevligt som vanligt :) efter fick de bli ner på stan och köpa present till morsan som fyllde i tisdags:) Ska hem och fira henne här någon dag:) Jag, Anna och Rebecca gjorde premiär på bryggan idag på lunchen. Klart godkänt! Men roligast var nog sällskapet:) Som grädden på moset åkte vi amerikanare med rebeccas vän sellberg:) hehe inga fel de heller! Resten av dagen spenderade jag på kocki, som va lika kul denna gången! Imorn är det sista dagen på provveckan, så hoppas den går vägen även den:)

Ska kolla på en bil oxå!! :D:D Helt spontant så frågade jag nathalie och chanette som jag jobbade med idag om de visste någon bil till salu..typ en golf eller mindre bmw. Då kläcker nathalie ur sig att hon har en bmw 325a till salu! KANON vore ju de:) Så ska tvinga med mig pappa på lörda så kan vi kanske kolla på den! Vore jämt wonderbar med en egen bil :D




Godnatt! Sov gott :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback