Jämt längteeer..tills ikväll:)

2011-04-04 @ 16:40:07

Hej!
Ska strax dra och träna:) Nu inna gav jag mig på att göra en räkpaj utan något värre recept..fick bli lite sådär på känn..får se hur resultatet blir, doftar iaf huuur gött som helst! Ikväll blir det mys..längtar! För det finns inte mkt bättre än att gräva ner sig i soffan efter en hård träning, lång varm dusch och mat på det :) Klasskampen har ju dragit igång nu på skolan..så idag satt jag ihop med Nathalie som kille..hm, har aldrig känt mig så lik min käre bror nicklas..Aja! Nu har jag bråttom som vanligt..hörs då. Puss




Sometimes you have to say please..

Kommentarer

Postat av: Anna

SNYGG BRUD på bilen alltså! Vem e hon? ;)

Postat av: Josse

Ingen aning?:O Hon satt i mitt kök;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback