Jag dör!

2011-04-26 @ 00:33:12

Vilken påskhelg..är ju helt otroligt! Jobb, raggarbil, grillfest, förfest-spel, gymnastik(?), Carro som sovsällskap och ännu mer jobb. Det sista man väntar sig händer, det man tror är inte som det verkar. Ja'a ni, lika händelserik påsk för er? Brukar ju inte vara något speciellt med påsken, men denna slår det mesta. Kanske var det lika roligt på dagis när man sprang runt med läppstift på kinderna och delade ut påskbrev..??

På ett sätt önskar jag att jag var den där lilla skitungen med ditmålade fräknar och en röd sjal på huvudet i hopp om att få flyga till blåkulla...hade ju iaf sluppit att ha en hundradel av problemen jag har nu iaf.

Imorn blir det stan med Kim, sen ladda om för en ny jobbdag :) hoppas det går bra! Lägger mig och kollar film...kanske the proposal? de va längesen! Godnatt, sov gott..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback