Hockey & taket med Elin gjorde min lördag

2011-04-10 @ 16:21:10

Först blev det lite vin i bussen till hockeyn som vi utökade med en öl och en cider inne på LLA. När vi är inne på baren där så är det ett himla liv längst in. Vi beställer innan vi går närmare vimlet... Inser rätt snabbtx att färgskaran blev mer och mer gul desto längre in vi kommer. Vi hamnade i fel klack...haha men de gjorde inte så mkt! Jag och Elin blev ju rätt så välkomnade ändå! Fick ju höra ett och annat fakta om skellefteå..mer eller mindre nödvändiga kanske:P
De va KUL att färjestad vann! Nu får dom se till att säkra vid nästa!:) Vi såg förövrigt den troligtvis snyggaste killen någonsin. Enligt mig och Elin iaf;)
Tillbaka i Arvika gjorde vi oss iordning för utgång! Blev först till Ittonen(?), sen till The Roof. Blev alltså ingen Tove för oss, kändes lika bra efter vad jag har hört nu efter..hon var tydligen ingen höjdare? Aaja, en trevlig kväll iaf:) / Josefin

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback