I just came to say hello..

2011-04-05 @ 08:50:00

Uppe tidigt idag:/ En gubbe som kom och besiktigade lägenheten imorse. Eftersom det skulle förstöra min sovmorgon från början var det lika bra att springa en sväng innan. Blev en sväng runt kyrkeby, sågudden och tillbaka t mig via arvikaverken. Va döhungrig när jag kom tillbaks så besiktningsgubben kom precis till frukost. Trevlig som jag är bjöd jag på kaffe..haha.
Efter morgonduschen är jag ju hur pigg som helst! Jag som tänkt somna om..men får bli lite musik istället. Lyssnar på gammalt secret service och journey. Bra start på dagen de:) Idag är det dags för dag 2 i klasskampen. Ska vara en röd prick? Aa blir nog bra..
Träning ikväll i gräshallen, läängtar. Ha de bra! / Josefin

Kommentarer

Postat av: zaida

Good morgon :))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback