Hade sett fram emot detta..

2011-04-08 @ 21:13:38

VARFÖR?! Ska de hända just nu...så otroligt ledsamt! och jag vill inte ens gå ut längre. eller så vänder jag på det och inte är så jvla fjantig, går ut imorn och har lika roligt som jag och Elin har tänkt i flera veckor att vi ska ha! Det sista låter så självklart men är fan inte lätt att glädjas åt att de ska bli kul när läget är som idag. jag vet att jag klagar som en kärring. men detta är inte roligt!

Tack iaf Kim för en kul dag! Skönt att prata av sig, äta lite pizza och färga håret:) Synd att vi inte fann något på stan men vi överlever nog för det!
Wish me good luck, jag tkr faktiskt att jag förtjänar det! Vill vakna som ny igen imorn! Trodde aldrig jag skulle säga de här men hatar solen.. / Josefin

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback