Gött med ledigt imorn:D

2011-04-07 @ 18:57:41

Blir bara mer och mer dagar som går bort nu, men jag klagar då inte för det! Blir det sista med projektarbetet och religionen imorn så jag bli två bördor lättare! Något annat som var otroligt skönt att bli av med var första uppvisning i redskapsgymnastik:P Min otroligt fina serie bestod av: huvudstående, kullerbytta, hjulning och huvudstående ner i brygga! vg +, va inte fy skam! Blir dock lite värre med ringar, räck och hopp som är de andra momenten! Jag menar känns inte det lite väl old school att ha prov i det här??

Gårdagens träning känns verkligen idag. Blev ingen vidare hårdträning, men de har ändå satt sina spår. Först drog jag och Madde ut på en promenad i ca en timme. Sen ville Dennis att jag skulle komma bort till arvikaverken, så då gick jag vidare dit. Fortsatte en stund efter så det blev totalt 2timmars promenad. Sen väl hemma igen blev det tacos! Hur gött som helst..men blev rastlös efter så fick bli en springtur efter det! Självklart ingen lång tur..men ändå..

Idag blir det fotbollsträning! Hoppas på mycket folk och att det blir en kuuul träning. Sen ska jag bara slappa och fira att det är ledigt imorn. Då ska jag och bästa Kim ses! Blir kul de :) Får se om vi hinner slinga mitt hår oxå, vore gött att få det gjort innan helgen :)

Puss & Kram på er

 

Har tänkt att bli så blond igen? Vad tycker ni? :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback